Hogyan kezeljük a reklamációt
Természetesen mi is tévedhetünk. Reklamáció esetén sem fordítunk Önnek hátat és igyekszünk minél előbb megoldani.
Forduljon hozzánk minden hétköznap a 0614900176 telefonszámon, vagy az info@ablakok-raktarrol.hu e-mail címünkön, hogy minél gyorsabb és egyszerűbb megoldást találhassunk.
NYITVATARTÁS
H-P | 8:30 - 16:00 |
Szo | 8:00 - 12:30 |
V | ZÁRVA |
A raktáron lévő nyílászárók reklamációját azonnal megoldjuk. Kölcsönös megegyezés alapján vagy kicseréljük (biztosítjuk az új termék szállítását és a sérült nyílászáró visszaszállítását is), kedvezményt adunk (a kedvezmény értékét a szükséges információk elküldése után 3 munkanapon belül visszafizetjük), vagy biztosítjuk a szervizt.
Egyedi nyílászárók reklamációja esetén is igyekszünk minél előbb megoldást találni, szintén külcsünös megegyezés alapján. Amennyiben kedvezményben állapodunk meg (pl. kisebb hiba esetén, ami hosszútávon is elfogadható, vagy Ön is ki tudja javítani), ez lehet a leggyorsabb megoldás. Amennyiben szükséges lenne kicserélni a hibás terméket, újra megrendeljük a beszállítónktól (változatlan gyártási idővel). Amennyiben egy technikusunk is ki tudja javítani a hibát, néhány nap múlva, de legkésőbb 3 héten belül kiérkezik Önhöz.
A reklamáció egyszerű kezelése érdekében kérjük, hogy házhozszállítás esetén a terméket az átvétele után minél előbb ellenőrizze. A láthatóan sérült megrendelését ne vegye át és a futárral töltse ki a szükséges nyomtatványt. Abban az esetben, ha a hiba nem volt észrevehető az átvétel során, alaposan ellenőrizze és a sérülésről 24 órán belül értesítsen, így a reklamáció feldolgozását gyorsabban intézhetjük, hogy minél elégedettebb legyen velünk.